1. Vorige week weer een keer hier wezen eten en wederom is het niet bevallen. Het is ons een raadsel waarom dit toch zo populair is. Bij binnenkomst bleek dat, ondanks dat het nog erg rustig was, de serveerster ons aan een tafeltje wilde zetten vlak naast anderen op een niet zo fijne plek. Omdat het rustig was vroegen we of er ook nog een ander tafeltje mogelijk was. Hierop gaf de serveerster (met een zucht) aan dat dat het enige tafeltje was. Wij hebben daar dus maar plaatsgenomen. Overduidelijk is geprobeerd zoveel mogelijk tafels in dit restaurant te proppen. Even na ons kwam er een stel binnen dat niet gereserveerd had (in tegenstelling tot ons!), dat vervolgens een zeer fijn, rustig tafeltje kreeg, dat pas om 21 h gereserveerd bleek te zijn (het was toen 18 h). Dit had de serveerster dus ook best aan ons kunnen vertellen, dan hadden we kunnen kiezen. Eindconclusie: pizza prima, restaurant mooi, personeel misplaatst arrogant. Het lijkt wel of ze denken dat je als klant blij moet zijn dat je in hun restaurant mag komen eten. Nou zo werkt het dus mooi niet. Wij gaan er in ieder geval niet meer eten.