1. leon en fam

Het was ronduit slecht.

Eten was veel te weinig en koud. Alle gerechten op een schaal geserveerd waardoor alle smaken vermengd werden. Mijn kleine kinderen mochten mee-eten met de rijsttafel maar ik moest wel 6,00 euro extra betalen?!

Terwijl men aan het eten is wordt er gestofzuigd! Jammer, wij gaan weer terug naar de concurrent in Hulst, waar het eten echt super is en de bediening zeer kindvriendelijk!!

3,6

1. Jammer van uw slechte ervaring bij de Happy Garden in Terneuzen. Het is heel normaal dat u couvert moet betalen bij een restaurant. We zijn namelijk geen snackbar. De borden, bestek en het tafelkleed moeten gewassen worden, en daarvoor zijn we gedwongen om persooneel in te huren. We waren noodgedwongen om te stofzuigen tijdens uw diner, vanwege al het zand en modder dat uw kinderen hadden veroorzaakt, en we willen de overige gasten geen slechte sfeer bezorgen. We vinden het erg jammer dat nu naar Hulst moet.