in Duiven

€€€
  1. Janneke van de Berg

Veel geschreeuw maar weinig wol. Er stonden 3 mensen klaar om ons te ontvangen, er was geen vrije plaatskeuze. Om de 5 minuten kwam er een ober (?) langs onze tafel gelopen, die verder niets zei of deed, alleen rondliep. Het personeel vond ik gemaakt, weinig spontaan. Bij elke (kleine) gang werd uitgebreid opgelepeld wat er in zat met een bevroren glimlach.
    Het eten (3 gangen) was prima van kwaliteit, maar aan de weinige kant . Ik miste groenten en iets consistents erbij.
    Ook had ik het idee dat men bij de gerechten erg op zoek is geweest naar exclusiviteit (schapenyoghurtijs), wat soms ten koste ging van de smaak. De amuses en broodjes vooraf waren smakelijk en mooi geserveerd. We hadden een "BOB-wijnarrangement" genomen. Leuk idee: halve glazen lekkere wijn voor de helft van de prijs, maar er werd ons de volle prijs berekend.
    Kortom: lekker eten, maar een kille en opgeklopte sfeer.

6,3