1. Toen wij binnen kwamen viel ons direct op dat er een fijne sfeer was. Onze tafel werd klaar gemaakt, en wij werden naar de tafel gewezen. Helaas hebben wij op dat moment ongeveer 15 minuten gewacht voordat er iemand kwam om ons te vragen wat wij wouden drinken.
    Toen wij de kaart kregen vonden wij het eerst een beetje onduidelijk aangezien er geen nederlandse vertaling stond van de gangen waaraan de gerechten gekoppeld waren. Door logisch na te denken konden we wel ontcijferen wat 'koude voorgerechten' en 'warme voorgerechten' waren e.d. Ook stond er een fles wijn op tafel waar geen prijskaartje bij stond.

Toen wij besteld hadden kregen wij een mandje met stokbrood waar een bakje met saus bij zat. Helaas hebben wij achteraf zelf moeten vragen wat het voor saus was. En weer werd ons niet gevraagd of wij nog wat wouden drinken.
    Het voorgerecht kwam redelijk snel. Wij hadden de 'verschillende kleine Italiaanse voorgerechten voor 2 personen', maar weer werd ons niet verteld wat er op het bord lag.
    Na het voorgerecht kwam natuurlijk het hoofdgerecht. Ook dit keer hebben wij zelf om drinken moeten vragen, en werd ons niet verteld wat er op het bord lag.

Nadat wij uitgegeten waren zaten wij redelijk vol. Wij wouden toch misschien nog wel even een kijkje nemen op de dessertkaart, maar deze werd ons niet eens aangeboden. Hierna hebben wij maar afgerekend en zijn wij naar huis gegaan.

Kort samengevat:
    Het was een gezellig avondje eten in een leuk restaurant, zeker beter dan een aantal jaar geleden. Het eten was heerlijk, en de prijs/kwaliteitsverhouding was zeker goed, maar de service vonden wij helaas erg ver te zoeken. Helaas!