Op dit adres zit nu: Moeke

1. Gisteren kwamen we voor een etentje in de bistro. Helaas was het daar zo lawaaierig dat ik de zaak wilde afblazen, maar een personeelslid zei dat hij dat wel zou regelen. We kregen een plaatsje in het andere gedeelte en daar was het een stuk rustiger. Dat vond ik echt een opsteker.
    Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren op orde en smakelijk. De proeverij van drie toetjes was ook een schot in de roos. Verwacht geen grote hoeveelheden, maar het driegangenmenu (25 euro) was ruim voldoende!
    Het enige echte nadeel was dat we ongeveer 1 uur hebben moeten wachten voordat we iets te eten kregen. De manager verontschuldigde zich daarover nadat ik daarover had geklaagd na afloop. Hij was het met mij eens dat dit niet kan. Twintig minuten in het streven. Helaas werd dit dus niet gehaald. Er waren twee grote gezelschappen en die kostten blijkbaar meer personeel/tijd dan tevoren was bedacht.
    Onze puberzonen duurde het allemaal echt te lang, die gingen i.p.v. een Dame Blanche in Het Oude Politiebureau af te wachten hun ijsje ergens anders halen. Groot gelijk. Maar wij hebben ondertussen heerlijk rustig onze Proeverij van drie deserts kunnen verorberen.
    Wat ik ook erg waardeerde is dat een besteld glas (kraan)water niet op de rekening terugkwam én dat de extra porties friet (het duurde ook wel een kwartier voordat die kwamen) ook niet extra werden berekend.