1. Arnhems meisje en jongen

Wij hebben helaas een ERG slechte ervaring bij pssst amigo! Direct bij binnenkomst werden wij al teleurgesteld. Netjes gereserveerd en dan te horen krijgen dat je met z'n tweetjes aan een 6 persoons tafel moet zitten omdat er te weinig ruimte beschikbaar was en dan ook nog eens dat je wel voor 8 uur weg moet zijn omdat de tafel voor andere mensen gereserveerd is. Wat een schande! Het eten wat wij daarna kregen was verre weg van lekker. Een groente enchillada waar alleen een klein beetje champignon in terug te vinden is en een tortilla waar het gehakt meer lijkt op uit elkaar gevallen aarde is niet bepaald wat wij hadden verwacht bij pssst amigo!

Tenslotte wilde wij graag de avond nog met een laatste drankje afsluiten. Dit was echter ook niet helemaal hoe dat zou moeten. We kregen de mededeling dat dit dan toch echt aan de bar moest want de tafel moest opnieuw gedekt worden voor de volgende groep. Toen de meneer (die bovendien ook nog eens de bedrijfsleider was), die ons dat niet heel vriendelijk verzocht, op de klok keek en zag dat het pas 10 over 7 was zei hij "O nee blijf toch maar gewoon zitten." Hierbij kwam ook nog de vraag of wij nog wisten hoelaat de volgende klanten ook alweer zouden komen. Al met al voelden wij ons niet welkom en werden wij eigenlijk de hele avond weg gekeken. Genieten van ons etentje samen was er dus helemaal niet bij en wij zullen er ook niet meer heen gaan.