1. Wat een slecht eten. Ok, de prijs is laag, maar als je voor dat geld niet iets fatsoenlijks op tafel kunt zetten, doe het dan niet. Zelfs friet bakken, is iets dat ze bij Poseidon niet beheersen helaas. Deze was hard en volgens ons 2 keer gebakken. Verder kwam de salade rechtstreeks uit een instant bak Griekse salade (zoals ze ze ook in de supermarkt verkopen). Blijft over het vlees en de tzaziki (waarvoor we toch naar de Griek gaan). Eerste was taai en smaakloos en tweede bleek geen tzaziki, maar knoflooksaus. Toen de serveerster na afloop informeerde of het gesmaakt had, hebben we eerlijk verteld dat we het niet zo lekker vonden. Hier kwam geen reactie op. Wij hadden het vermoeden dat ze het in stilte met ons eens was. Ik geloof ook niet dat ze het verder aan haar baas o.i.d. heeft doorgegeven. Eindoordeel: slechtste Griek ever! Gelukkig was het gezelschap goed en was het geen volledig weggegooid uurtje.