1. Ik werk zelf al bijna 7 jaar in zeer druk italiaans restaurant in Sluis. We gingen met 4 personen eten (vooraf gereserveerd) i.v.m. bezoek aan vriend/familielid die in het UMCG (ziekenhuis) lag. Voorkant is neutraal en heeft geen uitstraling, maar als je binnenkomt ben je dat gelijk vergeten.. eenvoudig, maar heerlijk gezellige uitstraling binnen en goed druk (goed teken). Blotte bediening en vrolijke lach op het gezicht van alle serveersters, net de "bazin" kijkt wat serieuzer, maar is heel vriendelijk, ontvangt de gasten en stuurt de bediening aan. Keuken is open (zoals ik het graag zie). In drukte nog kort praatje gemaakt met koks en verteld dat het heel goed smaakte. Prijzen zijn top!! Hoeveelheden zijn top! Tortellini /tiramisu zeer goed. Bij ons nog iets lekkerder (kan persoonlijke smaak zijn). Pizza's zijn de beste die ik ooit gegeten heb (En ik heb er ook al gegeten in Italië). Prijs (eten en drinken) is een verademing.. zo kan de gewone man ook nog genieten van heerlijk Italiaans eten.