1. Adriana

Vol verwachting hebben wij het weekend bij Tapasia gegeten.
    Onze verwachtingen waren iets te hoog vrees ik? De aankleding is top en strak en de bediening erg vriendelijk en correct zoals het altijd al was, maar het eten was voor ons niet als verwacht/gehoopt.
    Het was prima van kwaliteit maar dat was het altijd al. Nu kreeg je veelal hetzelfde eten als voor de metamorfose (het wokken met het buffet erbij) maar dan in kleine porties en het werd aan tafel gebracht, wat zeker een groot voordeel is!!
    Wij hadden alleen wat andere smaken verwacht en gehoopt; niet weer die pangang zo zoet, niet weer al die heftige sauzen die de smaak van het mooie vlees (zoals de lekkere eend!!) teniet doen... afijn, gewoon iets meer verwacht.
    Maar de zaak zat bomvol, dus het zal ons ding wel zijn (?)... Wij komen er vast wel weer eens en juist om die dingen die zo goed zijn, maar het is jammer dat het weer zo 'chinees' is qua smaakbeleving.

Vorige recensies van Adriana

• Ik zie dat het menu is aangepast en dat je nu voor sommige gerechten extra moet betalen.
    Dan klopt het concept 'onbeperkt eten voor een vaste prijs' ook niet meer.
    Jammer, zo is het niet meer zo leuk om met (veel) gasten te gaan eten. Geen idee wat de extra kosten zijn, maar dat kan dan aardig oplopen.
    Misschien beter om die gerechten van de kaart te halen als ze te duur zijn en teveel gekozen worden...
    Verder een prima restaurant met heerlijk eten!