1. Nathalie

Je kan heerlijk eten bij Hotel ten Cate hou je van wat meer luxe dan kan je naar Restaurant TC Qlinair, maar mag het ook wat gewoner dan kan je heerlijk eten in Brasserie TC Qlinair. En dan hebben ze ook nog de Lounge 13 waar je heerlijk kan genieten van verschillende cocktails.

Wij hebben ons laten verrassen met een 3 gangenmenu en dit was zeer zeker de moeite waard. De zorg van de opmaak van de borden was fantastisch. En het was erg netjes dat zelfs de kok ons voorgerecht kwam brengen met uitleg erbij. De kok en bediening zagen er verzorgd uit, net als het restaurant zelf.

Niet alleen het hotel is voorzien van kunst maar wat je op je bord krijgt van de koks is bijna zonde om op te eten. Hun passie voor eten was terug te zien op de borden en zag er goed verzorgd uit.

De kamers zijn goed verzorgd en alles is aanwezig. Ze hebben 7 kunstkamers die zeker de moeite waard zijn als je eens wat anders wil.