1. Afgelopen week ben ik samen met mijn man hier komen eten. We zijn hier terecht gekomen via mond op mond reclame. Onze vrienden waren erg positief over dit restaurant en we waren enorm nieuwsgierig geworden. Het ligt een beetje afgelegen, maar als je eenmaal binnen bent ziet het restaurant er ouderwets gezellig uit. We werden aardig begroet en binnen 1 minuut naar ons mooie tafeltje gebracht. We konden mooi naar buiten kijken. De bediening was erg behulpzaam met het bestellen. Achterin de kaart stond namelijk dat je ook a la carte kon bestellen, alleen stond er geen uitleg bij de gerechten (dit was het enige minpuntje van de avond). Het meisje in de bediening hielp graag en na de uitleg van haar besloten we nog even te kijken. Uiteindelijk namen we beide een Rijsttafel. Eerst kregen we een apart drankje voor bij de Rijsttafel, de bediening zei dat wat er in zat "geheim van het huis" is. Maar het was een lekker drankje. Na ongeveer 25 minuten stond de Rijsttafel op tafel. De bediening vroeg of ze het moest toelichten of dat we er wel uitkwamen. Uiteraard vroegen we of ze het even kon uitleggen. Het eten was heerlijk, het is niet totaal niet te vergelijken met bijvoorbeeld een chinees. Na het eten hebben we beide alleen nog koffie genomen, dit omdat de Rijsttafel enorm vullend is. We kregen daar ijsbonbons bij en een aangename verrassing. Met het afrekenen nog een praatje gemaakt met de baas, nog even gevraagd wat Bunga Melati betekende (jasmijnbloem) en daarna zijn we content naar huis gegaan. Wij komen zeker nog een keer terug!! Bedankt voor de fijne avond.