Op dit adres zit nu: Spaghetteria Caffè Javaplein

1. Ik heb hier 5 maart heerlijk gegeten met mijn moeder en een vriendin. Mijn moeder is al op leeftijd en vind buitenlands eten al snel (te) exotisch, toch durfde ik Thais wel te proberen. We schrokken toen op de menukaart bleek dat veel gerechten minstens 2 sterretjes aan scherpte- aanduiding hadden, wat me te pittig leek voor mijn moeders gevoelige maag.. Maar al pratend met de heren van de bediening (heel kundig en vriendelijk overigens!!) bleek dat de keuken het ook minder scherp kon bereiden, er was volop begrip. Ook werd ons geadviseerd om zoveel mogelijk verschillende gerechten te bestellen, dus niet 2 personen hetzelfde hoofdgerecht. Deze tip gaven ze zodat we zoveel mogelijk dingen konden proeven van elkaar ook. Om deze reden hebben ze ook, in overleg met ons, alle gerechten niet zo heel scherp gemaakt, en vermeldden dat we altijd extra peper konden vragen.
    Alle rechten waren met verse producten bereid, dat kon je goed proeven! De groentes nog knapperig beetgaar, waardoor de smaak goed tot zijn recht kwam. Dunne plakjes rundvlees die mals was, en heerlijke stukken vis die niet uiteen vielen of te droog waren geworden.
    Een heerlijke keuken, een gezellig modern ingericht restaurant en heel plezierige vriendelijke bediening (die ook gezellig en met gepast respect met mijn oudere moeder omgingen!), kortom ik ga hier zeker nog vaker komen!