1. Wij waren met z'n vieren via een groupon aanbieding naar dit restaurant gegaan. Toen we binnen kwamen en gingen zitten werd er direct gezegd dat als we boven de groupon waarde zouden bestellen we moesten bijbetalen. In de voorwaarden van de groupon stond echter dat er uit een aantal gerechten niet kon worden gekozen, maar niet dat er tot een bepaald maximum besteld kon worden. Wij met onze rekenmachine op de telefoon aan tafel uitrekenen hoeveel iedereen kon bestellen. Niet gezellig en ook totaal niet leuk! Helemaal niet leuk omdat ik het als een verjaardagskado had gegeven en we waarschijnlijk bij moesten betalen voor het eten. Het eten was redelijk, dat was dan nog iets.

De prullenbak in het herentoilet was de hele dag niet geleegd (stampvol) en het was niet druk dus dat was geen excuus. De verlichting is ook verre van gezellig, veel te fel op sommige plekken. Wij zeiden alle 4, 1 keer maar nooit weer!

3,2