1. Jammer is dat toch. Net gestart, een aantal goede recensies en dan lijkt het mis te gaan. Deze week twee keer gegeten. Eerst geluncht. Salade met ossehaaspuntjes en gamba's besteld: Surf&Turf. Veel sla en welgeteld 3 stukjes ossehaas en evenzoveel garnalen... voor € 11,95. Daarna 's avonds gereserveerd. Geen menukaart aangeboden.. Nee, het was een avond met verrassingsmenu's. Prijs wordt niet over gerept. Drie gangen met 3 bijpassende wijnen: lekker, maar zeker niet exclusief/bijzonder. Rekening € 50,-.
    Hier slaat men de plank mis. Waarom niet gewoon doorgaan met een goede prijs/kwaliteitverhouding? Teleurstellend.

3,4

1. Ik zat die avond ook in het restaurant. Dat er een verrassingsmenu was en dat dat menu 27,50 kost, stond buiten op een groot bord en ook binnen op het schoolbord.

Een wijnarrangement kon worden gedaan (heb ik gedaan en was erg lekker) maar dat het was mij wel duidelijk dat ik daar extra voor moest betalen (bovenop de prijs voor het het menu). Natuurlijk vind ik gratis wijn beter, maat het verbaasde mij niet dat ik daarvoor moest betalen.

Maar goed; ieder zijn dingetje. Een 1 voor prijs/kwaliteit komt niet in de buurt van wat ik er van vond. iedereen mag er wat van vinden. Dit is een rare recensie die in ieder geval niet in de buurt komt van mijn beleving! Een 10 vind ik ook weer extreem de andere kant op, maar de dame die de bediening bij ons deed kwam daar best bij in de buurt!!!!