1. Restaurant zat bommetje vol, met als gevolg elkaar bijna niet meer kunnen verstaan.
    Nadat de drankbestelling opgenomen was 1 fles water, 1 fles witte wijn chardonnay, kwam de ober na een half uur melden: we hebben geen chardonnay meer....maar we hebben wel een alternatief, fles wit van bijna 10 euro duurder! Rare manier van upselling :-(
    De gerechtjes die er besteld waren kwamen niet te vlot achter elkaar, smaakten redelijk, niet bijzonder.
    Na 1e gang, weer wat te drinken willen bestellen...hallo bediening: lege waterglazen, lege wijnglazen. Duurde ook weer erg lang voordat we geholpen werden.
    Bediening onervaren, geen verstand van wat er geserveerd werd, en had totaal geen overzicht.
    Al met al, leuk om een keer (1e keer) bij Umami Utrecht gegeten te hebben, maar voor ons geen 2e keer.

5,9