1. De ontvangst was heel vriendelijk en gemoedelijk. In dit restaurant voel je je direct thuis.
    Vooraf bestelden we gamba's in knoflooksaus, wat nog bruisend van hitte, in een minipannetje werd geserveerd met wat brood. Heerlijk! De gegrilde zeebaars filet was ook erg lekker en geserveerd in ruim voldoende porties. Hierbij kozen we gebakken aardappeltjes en gewokte groenten; o.a. courgette, tomaat, paprika, ui. Een groot pluspunt van dit restaurant vonden wij vooral de verse bereiding, dat is lang niet meer vanzelfsprekend tegenwoordig. Ook belangrijk is dat de smaak hier vóór het uiterlijk gaat. Geen 'torentjes' van opgestapelde onderdelen en sliertjes saus op een enorm bord, waarvan de smaak tegenvalt, maar een goed bereide eerlijke maaltijd, waarvan de aanblik je al doet watertanden! Een maaltijd zoals we die zelf zouden bereiden!