1. Bart Moes

Het eten is dik in orde, maar bij een restaurant komt meer kijken. De fysieke omgeving en de bediening bijvoorbeeld. De aankleding is leuk met onder andere een open keuken. De omgeving is ook uitstekend, handig voor op het terras.

Het restaurant zit op een mooie lokatie en heeft daardoor automatisch aanloop, dus klanten zullen wel komen. Helaas is dit dan ook de instelling van het personeel, afgaande op de manier waarop met gasten wordt omgegaan.

Gasten (of in dit geval beter: klanten) worden te lang aan de bar gezet om te wachten en volledig genegeerd eenmaal aan tafel. Eén ober spande de kroon. Hij liep rond als een gedrogeerde straathond (qua uiterlijk en gedrag) waardoor de eetlust je spontaan wordt ontnomen. De slechte bediening is voor mij de reden om hier voorlopig niet terug te komen, ondanks het eten dat zeker smaakt.

5,5