1. Met een grote groep gegeten bij dit prachtige restaurant. De ambiance was heel mooi, toch heb ik voor de sfeer een 8 gegeven want als de deur open ging trok de koude lucht naar binnen. Bovendien was het bij de toiletten ijskoud, er stond geen verwarming aan. Toen ik naar huis ging, vroeg de eigenaar naar mijn ervaring en vertelde ik over de temperatuur bij de toiletten, blijkbaar waren ze vergeten om de verwarming aan te zetten, dus ik ga er vanuit dat het op andere dagen beter is.

Het eten, en ook de drankjes waren heerlijk. We hadden een totaalmenu omdat we met zoveel mensen waren. We kregen twee voorgerechten, een soepje en bijzonder brood met sausjes. Daarna werden er talloze hoofdgerechten geserveerd, we konden opscheppen wat we wilden. En het was allemaal even lekker en ook niet te pittig. Tijdens de maaltijd kwam de kok informeren wat we er van vonden, op een aardige manier en iedereen was zeer tevreden.
    Het personeel was vriendelijk, alleen moesten we lang op onze koffie wachten, terwijl sommige mensen naar huis wilden.