1. Op de avond van 17-01-2013 heb ik een bezoek gebracht aan het wokrestaurant "de Lange Muur" Bij aankomst leek alles er heel goed uit te zien. We werden gelijk geholpen door het personeel. We namen plaats en bestelden wat te drinken. Nadat wij de menu kaart zagen was dit allemaal nieuw van ons. Ik kom zelf uit de randstad en wij zijn daar gewend dat je een lopend buffet hebt en zelf je keuze kan maken. Dit vertelde wij de vrouw en of het mogelijk was. De vrouw bleef maar doorgaan over de menukaart en begreep niet dat wij daar geen zin in hadden. Toen wij om de rekening vroegen voor de drankjes reageerde de vrouw geeriteerd naar ons. Wij betaalde met €50 waarna de vrouw wisselgeld ging halen. Ze kwam aanlopen en gooide vervolgens het geld op tafel en liep weg.

Deze vrouw moet het visitekaartje voorstellen van dit bedrijf. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Een wildvreemd persoon (in dit geval ik) vroeg gewoon naar de mogelijkheden. Mevrouw was hier blijkbaar niet van gediend en liet dit zichtbaar merken.

Ik zou dit restaurant nooit aanbevelen voor de niet erkende wokmensen.

Ik zal hier ook nooit meer terugkomen aangezien je hier niet op je gemak zit!

1,4