1. Gister voor het eerst bij La Puerta geweest. Maar ook gelijk voor het laatst. Diverse tapas besteld waaronder gevulde champignons, spareribs en varkensmedaillon. De spareribs waren wel lekker, de champignons uitgedroogd en de varkensmedaillon lekker van smaak maar nog net iets te rauw. Vervolgens als dessert een chocoladedessert besteld die extra op het bord stond (niet op de kaart). Hier stond bij een chocolademousse van bruine en witte chocola en chocolade ijs. Vervolgens een half uur op het dessert gewacht en hier kregen we 3 bollen chocolade ijs en iets wat op een bruine chocolademousse moest lijken in een bakje. (waar is de witte chocolademousse?). De chocolademousse was niet luchtig en lauw, het leek meer op lauwe slagroom met een bruine kleur. Aangegeven bij de borden afhalen dat de mousse niet lekker was, als antwoord kregen we: 'ja klopt, deze is net gemaakt vandaar dat het ook zo lang duurde' (mousse moet toch minimaal een aantal uur in de koeling staan voordat het geserveerd kan worden. Dus ze weten dat het niet gelukt is en toch wordt het geserveerd. Op het bord stond € 6,00 voor dit dessert en op de bon € 6,90. Na hier mijn beklag over te hebben gedaan wordt er eerst gedaan alsof ze je niet horen en wordt het totaalbedrag nogmaals gezegd. Uiteindelijk is het dessert van de bon gehaald, maar dit ging niet van harte.