1. Met 3 personen wezen lunchen. We hebben alledrie gekozen voor de kop soep met 2 minibroodjes, wat geserveerd wordt voor € 12,50.
    Keuze uit 3 soepen tomaat uien en vandaag goulash als dagsoep. 5 of 6 soorten broodjes belegd met carpaccio, kip/honing mosterdsaus, brie met honing en walnoot,zalm en ik dacht tonijn. Mijn keuze was carpaccio en de kip en tomatensoep.
    Presentatie was leuk, plateautje met in het midden ( koffie) kopje soep en links en rechts het broodje. Kopje soep vond ik te klein, broodjes waren goed belegd. Broodjes waren qua smaak prima verse ingredienten, soep kwam naar mijn idee uit blik in ieder geval de ballen wel.
    Bediening was netjes, de uitstraling is erg gezellig. Je komt even terug in je lagere schooljaren.
    Prijs/kwaliteit verhouding vind ik wat zoek, met een kopje cappucino erbij ben je toch bijna € 15,- kwijt voor een lunch. Daar mag best een normale kom( eigen gemaakte) soep bij.