1. Ben hier afgelopen woensdag wezen eten met een paar collega's. Zij waren hier al vaker geweest, maar voor mij was het de eerste keer. Ik had er wel vaak van gehoord, maar nooit de gelegenheid gehad te gaan. Van andere vrienden en kennissen had ik al gehoord dat het onmens grote toko is en je er letterlijk verdwaald, nou ik kan je vertellen: het is echt zo. Ging ik ondertussen naar de wc, wist ik de weg niet meer terug, lachte toch? Voor een woensdag is het BEST wel druk, want immers er zaten volgens mij wel een paar honderd man te eten. Wat het eten betreft het zijn geen culianere hoogstandjes, maar dan moet je maar niet naar een wokrestaurant gaan. De prijs/kwaliteits verhouding is wel ok! Gezien het ruime assortiment wat ze hebben en we hadden ook nog eens ijs erbij. Schijnt een zomeraktie te zijn allin wokken met ijsbuffet. Wees nou eerlijk voor zo'n prijs kan je zelfs niet eens in een brasserie per persoon eten. Hier kan je zelfs onbeperkt garnalen eten. De consumpties waren ook niet zo duur, vergeleken met de strandtentjes in Scheveningen! Voor de gezelligheid en romantiek moet je zeker hier NIET zijn, maar grotere gezelschappen zeker de moeite WAARD. Mijn verjaardag ga ik zeker hier houden!!!

Vorige recensies van Cees

• het is daar wel een vreetschuur zeg, zo groot is het. Niet echt romantisch als je met z'n tweeen gaat. Ben er ook een keer met de zaak geweest, toen was het wel gezellig met z'n allen want in het weekeinde ook live-muziek erbij.

6,1