1. Gisteren 29-12 was het de laatste keer dat ik deze pizzeria bezocht. Tot nu toe ging ik altijd naar deze pizzera maar na deze ervaring, nooit meer.

Ervaring: binnenkomen, plaats gekregen, na 20 minuten hebben wij maar eens gevraagd of we soms een kaart en wat te drinken konden krijgen. -- O sorry, ik ben jullie totaal vergeten (kan gebeuren, was druk)
    10 minuten later, weer iemand aangehouden, kunnen we onze bestelling doorgeven?
    30 minuten later, nog steeds geen voedsel. Dacht misschien maar wat stokbrood vragen met kruidenboter. Helaas kruidenboter was op (is toch makkelijk te maken)

Uiteindelijk werden de hoofdgerechten gegeven, de salades waren vergeten. 3/4 in het gerecht, oh jullie hadden salade besteld (de dressing ontbrak).

Dan maar een toetje, we vroegen naar de menu kaart. De borden werden voor de helft weggehaald, de rest bleef staan. We moesten vragen of ze dat ook wilde meenemen.
    Voor het betalen ben ik maar direct naar de kassa gelopen, wilde niet tot de volgende ochtend in het restaurant blijven.
    Een salade (vooraf?), hoofdgerecht en een nagerecht : totaal 2,5 uur nodig gehad

2,8