1. 2e kerstdag hier gegeten, Bij binnenkomst direct naar onze tafel gebracht, helaas zaten wij boven met 4 kinderen maar gelukkig ging het allemaal goed. De kinderen hebben zich prima vermaakt boven bij het spelen, De patat en frikandellen waren erg in trek bij de kids, Deze waren ook goed warm want dat werd constant bijgevuld.
    De rest van het buffet vediend wel wat meer aandacht, vondt het niet erg warm, personeel hing er maar wat achter, borden en glazen afhalen van de tafels ging top. De kerstman was ook erg vrolijk,alleen dat gerammel met die bel kon wel wat minder haha.. De kadootjes bij het weggaan voor de kids was erg leuk....
    Voor de kids is het absoluut geweldig, Maar zal Yankee Doodle niet direct aanbevelen in mijn omgeving. Eigenlijk vondt ik de prijs voor het kerstbuffet ook wel erg veel in vergelijking met het kwaliteit van het eten.

3,5