1. Lilian Hüttner

Na recensies gelezen te hebben, gingen wij op 1e Kerstdag met hoge verwachtingen naar Le Thai in Deventer. Helaas werden wij teleurgesteld. Het Kerstmenu was gewoontjes, zalm véél te doorbakken en overgoten met een laag ketjap (er werd wel meteen nieuwe zalm gemaakt na ons beklag), lamsfilet was taai en ossenhaas niet bijzonder. De voorgerechtjes en nagerechtjes waren minimaal. De bediening was prima, maar het gaat uiteindelijk om het eten! Jammer!

5,1

1. Geachte mevrouw Huttner,

Bedankt voor uw recentie op eetnu.nl. In het algemeen zijn onze gasten uiterst teveren over Le Thai Cuisine. Ons doel is ook dat we iedere klant zo goed, optimaal en met veel zorg bedienen, Daarom vinden wij erg jammer dat we u op de 1e kerstdag niet optimaal/goed hebben bediend, onze oprechte excuses hiervoor! Wij willen u nogmaals uitnodigen om bij Le Thai Cuisine te komen dineren tegen 50% korting en een welkomsdrankje van Le Thai.

Met vriendelijke groet,
    Restaurant Le Thai Cuisine