1. Ik heb in totaal 4 keer bestelt, de kipsate is lekker! Maar 3 van de 4 keer dat ik bestelt heb is de bestelling fout gegaan.. Ik bestelde voor mij en mijn zoontje kipsate met stokbrood en een klein zakje friet. De eerste keer was goed, de tweede keer was het stokbrood zwart. Gebeld en ze boden hun excuses aan omdat het druk was, oke ik kon ermee dealen. Derde keer waren ze één kipsate vergeten, gebeld en ze kwamen het gelijk brengen. Ondanks het "gelijk" brengen moest ik toch 45 minuten wachten, bij het uur dat ik al had gewacht tussen de bestelling en levering. Vandaag toch maar weer besteld en ik kwam erbij de deur al achter dat ze beide stokbroden vergeten waren, dus ik liet mijn teleurstelling blijken en ja hoor ik kreeg €2,00 korting! Het eten is goed maar er gaat dus vaak iets mis. Dat wordt geen vijfde keer bestellen voor mij! Slecht, slecht, slecht.