1. Ik ben hier met een klein groepje vriendinnen wezen eten. Waarbij iedereen langzaam binnen druppelde en nog zonder een goede avond het woord 'drinken'? naar hun hoofd geslingerd kregen. Als we vervolgens het avondeten wilden bestellen duurde dat 3 kwartier voordat het voorgerecht (simpel brood met een smeersel) kwam en daarna nog eens een uur voor het hoofdgerecht. Ook voor het afrekenen moesten we 2x de rekening vragen en dat duurde ook nog eens erg lang. Het was een woensdag avond waardoor wij niet echt hadden verwacht dat het zo druk zou zijn. Opzich stonden er op de menu kaart nog wel leuke gerechten alleen viel de kipsate erg tegen en was de champignon noedels meer noedels dan iets anders. Oftewel slechte service en een massa ambiance waardoor als er al lekker eten was je hier niet meer wil terugkomen.

3,9