1. Dit is echt geen aanrader.
    Mijn vrouw en ik zijn hier samen gaan dineren, allebei Dim Sum, met een sushi schotel vooraf.
    Sushi was niks mis mee, wel wat aan de prijzige kant, maar de smaak was goed.
    Op de dim sum schotels hebben we 1 uur moeten wachten, tot ze tot de ontdekking kwamen dat ze er 1 vergeten waren te maken. Dus wij met z'n 2en alvast begonnen aan de 1e Dim Sum schotel.
    Smaak viel erg tegen, het waren 6 snackbar loempiaatjes en een paar gestoomde bolletjes waarvan we de inhoud niet thuis konden brengen. Dit werd opgeleukt met enkele ongewassen peterselieblaadjes. Wederom erg veel geld voor wat we kregen.
    De rijst die er bij hoorde waren ze ook vergeten, die kregen we tussen de 2 schotels door, helaas al afgekoeld.
    Bediening door de 4 jonge meiden is heel erg chaotisch. Ze doen hun best maar er ontbreekt structuur.
    Na 2 uur "tafelen" zijn we maar zonder toetje weggegaan. Gelukkig hadden we thuis nog wat te eten in de koelkast staan.
    Ons gaan ze hier niet meer terug zien in ieder geval.

2,2