1. Onlangs heb ik met mijn vrouw en ouders gedineerd in restaurant Wollerich. Het eten was op zich goed, maar de gastvrouw is dit (sterren)restaurant onwaardig. Het diner werd voorafgegaan door een aantal amuses. Mijn vrouw gaf een amuse die ze niet luste aan mij. Toen de gastvrouw de borden kwam ophalen kon ze het niet laten om een sneer uit te delen, door te zeggen: "Ik heb wel gezien dat je niet alles hebt opgegeten". Voor het hoofdgerecht stond er haas op het menu, mijn moeder houdt hier niet van en vroeg aan de gastvrouw of het mogelijk was dat ze een ander hoofdmenu kon krijgen. De reactie van de gastvrouw was dat haas een heel mooi stuk vlees was en vervolgens liep ze weg. Na dit tweede incident voelden we ons behoorlijk in ons hemd gezet en was een leuke avond in een sterrenrestaurant voor ons in het water gevallen. Toen de hoofdgerechten geserveerd werden vroeg ik wat mijn moeder zou krijgen. "kip" was haar antwoord. Dit was kennelijk zonder enig overleg met ons besloten. Deze avond in sterrenrestaurant Wollerich is ons zwaar tegen gevallen. De gastvrouw zorgt voor een gevoel voor de gast dat deze niet welkom is. Wij zijn geboren en getogen in Sint Oedenrode en vinden het erg jammer om te zien dat de kwaliteit van het eten van de kok (en de rest van de bediening) hier onder lijdt.

6,1