1. Op zich een leuke plek om te eten. Beetje vies allemaal buiten, vooral al die peuken op de grond.
    Ik had al tijden weer eens Moussaka willen eten. Besteld dus, maar deze was slecht. Oud. Alsof hij eergisteren gemaakt was, droog en het gehakt smaakte oud. Gewoon in de magnetron opgewarmd (en ik hoop niet dat het van een ander bord kwam - ik ben niet wantrouwend van aard, maar deze leek echt een raar stuk Moussaka, alsof hij al aangegegeten was). Raar ook dat je er nog aardappelen en rijst bij krijgt, het is toch een ovenschotel op zich? Aardappelen zitten er al in. Je serveert Lasagne toch ook niet met Pasta erbij?
    En de sla was ook oud. Alsof hij al een halve dag op een of ander aanrecht stond te wachten. Vies gewoon. Dat vonden ook mijn tafelgenoten.
    De Moussaka heb ik dus niet gegeten. Wel geproefd van het vlees van mijn tafelgenoten. Het vlees smaakte goed. Dus neem hier een grillschotel, het plekje is wel leuk om te eten.

3,5