1. Ellen van Schaik

Gisteravond voor de 2e keer gegeten bij Lestari. Deze keer met 5 personen.
    Het restaurant straalt een rustige sfeer uit, is gemoedelijk en de tafeltjes staan ver genoeg uit elkaar voor voldoende privacy. Ook de stoelen zitten prettig.
    Het eten is van goede kwaliteit, vers en smaakt ook echt Indisch.
    Kortom, je komt hier in een authentiek Indisch restaurant en geen Chinees/Indisch restaurant. De bediening is bescheiden en prettig. Ons gezelschap was aangenaam verrast door de fijne smaken van de Indische keuken. Er waren nl. een paar mensen bij die nog nooit echt Indisch gegeten hadden maar daar komt nu verandering in. Jammer dat het restaurant voor ons heel ver weg ligt (we hebben ruim 100 km moeten rijden). We hebben deze afstand er graag voor over. De parkeergarage ligt om de hoek dus dat is ook wel heel erg makkelijk.
    Graag tot ziens en goede zaken gewenst en nogmaals bedankt voor de fijne avond namens de andere gasten.