1. Dan denk je lekker te gaan eten. begon goed. sfeer lekker, eten lekker. Vervolgens komt halverwege de maaltijd een groep mensen binnen zetten die het woord sociaal niet kennen. Er werd van links naar rechts geschreeuwd, gegild, gejoeld. We konden onszelf niet meer verstaan. Nou kan dat gebeuren. Je kunt als eigenaar niet bij iedere reservering vragen of de groep waarvoor je reserveert meer geluid gaat maken als een langs razende sneltrein of, bijvoorbeeld, een megastal vol kalkoenen.
    Het nare van de situatie was dat er door personeel niks aan werd gedaan. Het hele tafereel mocht gewoon de 10 minuten doorgaan die er voor nodig waren voor ons om snel onze maaltijd af te maken.
    We zijn zonder klaar te zijn met eten vertrokken. Toen we meldden wat er was voorgevallen is er ook niks gedaan. Geen compensatie op welke manier dan ook. Dat vind ik jammer.
    Het eten was goed, de bediening redelijk maar het gezelschap was verschrikkelijk. Nooit, meer.

6,3