Op dit adres zit nu: Kazoku

1. Ik heb bij Casa del Moro al twee keer gegeten in korte tijd. Een keer de Tradiotionele Marokaanse soep Harira gegeten, een heerlijk soepje. Daarna de Couscous met vlees en groente met heerlijk verse groeten.
    De tweede keer met een vriendin langs geweest en heb toen de Bassara genomen, heerlijke romige dikke erwtensoep en een scheutje heerlijke geperste olijfolie. Bijzonder lekker, wilde graag het recept maar dat wilde de kok lekker voor zichzelf houden.
    Dit maal gekozen voor de Couscous Royal met kip, kalfsvlees, merquez en verse groente. Volgens mij zelfs biologisch want er zat zoveel smaak aan en lekker zoet.
    Daarbij lekker de Marokaanse thee gekozen dat paste er perfect bij. Als afsluiter een bolletje ijs met vers fruit. Wij schrokken gewoon van de hoeveelheid en kon alles niet eens op krijgen. En dat allemaal voor een hele goede prijs. Daarvoor hoef ik echt niet meer naar het Chinees Afhaal restaurant.
    De bediening was uiterst goed verzorgd, ze zijn er erg schoon. Wij hadden uitzicht op de keuken en dat ziet er allemaal er fris en schoon uit. En aan het handen wassen was geen gebrek.
    Wij gaan hier zeker vaker uit eten. Een echte aanrader als je van lekker eten houdt en met een voldaan gevoel wil vertrekken.
    Chapeau