1. A.J. Olierook

Op vrijdag 9 november gereserveerd voor zaterdag 10 november 2012 20.00 uur. Dit was de derde keer dat we hier kwamen eten in 2 jaar tijd. We kwamen binnen in een drukke zaak waar veel tafels door jongeren bezet waren. Begrijpelijk vw de prijs van vakantieveiling. We hebben zelf geboekt voor 23,- plus kosten vakantieveiling. Een hele mooie prijs voor wat we voorgeschoteld kregen. Eerst knapperig vers brood met 3 soorten tapenades. Daarna de eerste ronde tapas met koude gerechten. Deze was zeer uitgebreid. Normaal krijg je 3 tapas p.p. maar hier waren dat er 5 p.p.. Daarna alles netjes afgeruimd en kregen we weer 5 warme tapas p.p. Voor ons tweeën was het veel te veel en we hebben delen moeten laten staan. Er zaten ossenhaaspuntjes, varkenshaas en gamba's bij de tweede ronde. Zéér goede en warme kwaliteit. We hebben over de gerechten niets te klagen.
    Om ons heen zagen we dat er diverse mensen nog extra gerechten namen omdat die gratis waren. Dit omdat het menu aan gaf dat het 2 1/2 uur onbeperkt tapas eten was. Alles werd binnen redelijke tijd aangeleverd bij deze mensen.
    De bediening bestaat uit jonge meisjes die zich de benen uit het lijf rennen, maar dat komt door de onervarenheid. Nooit een tafel verlaten zonder spullen mee te nemen en dat gebeurde veel.
    We hebben geen nagerecht genomen omdat we de tweede gang tapas al niet op kregen. We hebben wel koffie genomen maar deze was lauw omdat de meisjes zo hard maar, inefficiënt moesten werken.
    De eigenaar liep rond en maakte hier en daar een praatje. De sfeer was ontspannen en we zullen hier nog wel een paar keer komen. We hebben in ieder geval een dikke fooi gegeven bij het weg gaan.