1. Zaterdagavond hier gegeten. Overvol was de zaak. Achteraf snap ik niet wat al die mensen er deden, het leek wel een italiaanse cafetaria. We zaten amper aan tafel of er was al een ober om ons eten op te nemen. We hadden nog geen seconde besteld of daar was de soep. Deze moet al klaar gestaan hebben, zo snel kan ik niet opscheppen. Toen zeiden we dat we het rustig aan wilden doen, ok zei de ober wij mochten het sein geven. Hij kwam het nog wel een keer vragen maar daar hebben wij niet op gereageerd. Toen wij het de tijd vonden hebben wij dat aangegeven pff nog geen seconde later stond ons hoofdgerecht al op tafel. Dit kan niet. Het heeft klaar gestaan, vast onder de warm houd lampen. Alles was niet super heet en met weinig aandacht verzorgd.Wat een verschrikkelijk onaangenaam etentje was het. Daarom snel weg (na ong. een half uur) en geen nagerecht besteld.
    Nooit meer voor ons. Ze jagen je op zodat ze het geld snel binnen hebben en er weer nieuwe mensen aan tafel op gejaagd kunnen worden .
    Weinig genieten dus.

3,5