1. Met enige schrik, gezien diverse recensies, hier weer gegeten.
    Maar het eten was weer top. En de prijs was ook zeer goed.
    De pizza's van de kinderen waren prima. Niks karton of te hard, gewoon een beetje krokant.
    Hooguit zou het iets verder naar de rand ook belegd mogen zijn.

Mijn vrouw had een glutenvrije pizza, en ook die was prima.

Ik had een gemengde visschotel met garnalen uit de oven, en ook die smaakte heerlijk.
    Salade was ook prima, hoewel ik dat beetje popcorn erin (garnering???) goed kon missen.

Ik had niet gereserveerd, (verkeerde telefoonnr. gebeld), dus dat was een gok.
    We kregen de mogelijkheid om dan alleen een hoofdgerecht te eten, en binnen een uur klaar te zijn.
    Op zich misschien wat druk op de ketel, maar voor ons was dit prima.
    Het is logisch dat de gasten die na ons gereserveerd hadden, graag op tijd hun tafel wilden.
    Wat dat betreft dus aan ons de keuze.
    Ik denk dat als een restaurant het zo druk heeft dat je vanaf 17.00 uur meteen moet reserveren, dat toch wel iets zegt over de kwaliteit.
    Dus ondanks de negatieve reacties hier, zou ik er zo weer heen gaan!

Vorige recensies van Hans

• Heerlijk gegeten en zeker niet duur!

Bijzonder: Ook glutenvrije Pizza's e.d.!

Uitgebreide mogelijkheden voor mensen die niet alles kunnen of mogen eten. En er wordt ruim tijd besteed om dat te bekijken.

Ook leuke aandacht voor de kinderen (3 en 7), die vooraf gezellig aan de bar zaten te kletsen.

Reserveren is echt aan te raden, het is gezellig druk, maar de bediening lijdt daar zeker niet onder.

Als we weer eens in Ede zijn om te eten, hoef ik geen ander adres te proberen!