1. Gisteren zijn we met een bongobon "wereldgerechten" tapas gaan eten bij de Liefhebber in Weert.
    We werden netjes ontvangen, ons tafeltje was in het lounge gedeelte. Het was naast een doorgang en ik kon amper in mijn stoel komen omdat het zo dicht op elkaar stond.
    We hebben zelf het tafeltje verschoven om iets meer plaats te creeëren.
    We kregen onze drankjes en hebben toen bijna 45 minuten moeten wachten op de tapashapjes die de naam tapas niet waardig waren.
    We kregen broodrolletjes met ansjovis, gefrituurde groenten in een jasje (deze moesten pittig zijn, maar waren amper met smaak), frietjes, gehaktballetjes in tomatensaus (rauw van binnen!), tomaat met zalmvulling, nog een vleesgerecht (moest warm zijn maar de binnenkant was koud) en saranoham.
    Het zag er netjes uit maar prijstechnisch was het natuurlijk waardeloos.
    Beide vleesgerechten hebben we laten staan, de gehaktballetjes waren rauw, de structuur van het gehakt was echt te proeven.
    Toen we om de rekening vroegen werd gevraagd of het naar wens was geweest en hebben we gezegd dat het vlees rauw was en het andere vlees koud.
    Er kwam een heel verhaal dat het rood van binnen hoort te zijn, maar uiteindelijk werd ons wel een alternatief aangeboden. Dit hebben we vriendelijk afgeslagen daar we om 20.30 uur weg moesten. We kregen de drankjes voor niets dus het is netjes opgelost.
    Toch komen we geen tweede keer meer, de sfeer is het allemaal net niet. Het systeemplafond past niet bij een gezellige tapasavond.
    Tevens zijn de prijzen echt hoog voor hetgene dat je krijgt, ik kan niet zeggen dat de hapjes die gisteren geserveerd werden voor €30,00 afdoende waren, het was zeer karig en niet echt lekker (buiten de frietjes) daarom deze beoordeling.

3,4