1. Met 3 collega's hier wat gegeten. Op de locatie is weinig aan te merken en je zit er gezellig. Echter van het eten moet je het hier niet hebben. We hadden alle vier voor een 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Inderdaad verrassend kleine porties. Daarnaast werd alles veel te koud geserveerd. Dit mag absoluut niet. Je mag, gezien de prijsstelling die men hanteert, redelijkerwijs verwachten dat alles goed warm is. Heb op het punt gestaan om het terug te geven.
    Gezien de kwaliteit die men serveert zijn de prijzen niet in overeenstemming met het gebodene. We vragen aan het eind nog 4 koffie en men serveert er nog wat calorierijke versnaperingen bij. Daar hebben we niet om gevraagd, maar men rekent er wel 18 euro voor. Belachelijk.
    Als dit zo de normale gang van zaken is dan zal ik dit restaurant niet meer bezoeken.