Op dit adres zit nu: Bijts

1. Danny & Doenja

Bij late binnenkomst toch goed ontvangen aan een rommelige bar.
    Het plekje wat we toegewezen kregen was erg romantisch aan het raam met een kaarsje erbij. Brood met boter van het huis.
    De uitleg van de kaart was snel maar duidelijk want de inhoud is erg standaard. Aanrader is de t-bone steak en de scampi's. We gaan van start met voorafjes van carpaccio voor de heer en scampi's voor m'n mooie vriendin. De olie van truffel is een regelrechte afrader maar het vlees en de scampi's zijn voortreffelijk! De steak was super gegrild en van formaat! De gamba's waren erg flauw van smaak. Vreemd als de scampi's wel erg goed waren??!! Het nagerecht in de vorm van dame blanche was wat vol met kristallen in het ijs. De crème brûlee was fantastisch! Veel en perfect!! De koffie en afhandeling normaal... Kortom... Een aanrader, als je mag vragen om andere olie op je carpaccio en de gamba's meer knoflook mochten hebben. Bedankt voor een heerlijk avondje uit eten!