Op dit adres zit nu: Kazoku

1. Mijn vrouw en ik hebben gisteravond bij dit restaurant gegeten, voordat we naar de film gingen. Toen we binnenkwamen was het rustig. Na het opnemen van de bestelling kregen we eerst ons glas (huis)wijn, niet van bijzondere kwaliteit. Vervolgens duurde het (te) lang. Na 25 minuten heb ik maar eens gevraagd hoe lang het nog ging duren. De uitleg was dat er maar één kok was die "alles" in zijn eentje moest doen. Dat "alles" kon overigens nooit veel geweest zijn, want er was maar één tafel bezet en er was een enkele afhaler (die overigens liet weten niet langer te kunnen wachten, omdat hij met de bus mee moest). Na mijn vraag stond binnen 5 minuten het eten op tafel. Dat was op zich smakelijk (couscous royal en tajine met vlees). We besloten met een kopje koffie, een espresso voor mijn vrouw, ikzelf bestelde een cappuccino, maar kreeg... een koffie verkeerd. Dat drink ik overigens ook, dus daar heb ik verder maar geen woorden aan vuil gemaakt. Jammer van de entourage en de service, aan het eten zelf heeft het niet gelegen.