1. Eiggenwijzz is een ontzettend fijne brasserie. Ik heb er al meerdere keren zeer lekker gegeten, maar ben er ook wel eens geweest voor een lekker drankje op het terras. De locatie van Eiggenwijzz is geweldig. Je kunt er lekker mensjes kijken vanaf het terras. Ook is er binnen een glazen plafond wat een heel leuk en ruimtelijk effect toevoegt aan de brasserie.

Het personeel van Eiggenwijzz is geweldig. Ze zijn vriendelijk, snel en netjes. De gastheer en gastvrouw zorgen voor een leuke sfeer. Het werk van de chef is ook uitstekend; alles wat uit de keuken komt smaakt heerlijk en dat voor een mooi prijsje!

Ik ben er ook al eens geweest voor een High-Tea op het Eiggenwijzz dakterras. Dit is echt een aanrader met mooi weer! Als het zonnetje schijnt en je zit lekker uit de wind, is het er heerlijk vertoeven.

Voor mij staat Eiggenwijzz op nummer één. Ik zal nog vaak terugkomen met mijn vrienden, familie en collega's. Ik vind het de beste brasserie van Middelburg en raad het ook aan iedereen aan!