1. Mooi sfeervol en gedecoreerd restaurant.
    De gerechten waren lekker; de groentenstoofschotel met kalfsvlees was zeer goed gelukt (de groentesappen waren lekker in het vocht gemengd).
    Enige puntje waren de gebakken aardappelschijfjes, die met vet doordrenkt waren (laten staan), waarschijnlijk omdat de olie niet goed verhit was bij 't bakken.

Bediening correct, mag wat minder stijfjes en spontaner bij sommigen, maar wel correct.
    Sterk punt was trouwens, dat de eigenaar zijn personeel waarschijnlijk strak had geinstrueerd om met gasten (en ook onderling) alleen maar Nederlands te praten, behalve met Turkse mensen, die niet goed Nederlands kennen.

Het toetje (yoghurt, honing, walnoten gedecoreerd met appel en meloen) was erg goed, vooral door de 'gefilterde' yoghurt (suzme yogurt).
    Wel lijkt t me goed om de appels vooraf te schillen, omdat meeste mensen hun appel zonder schil eten; voor mij maakte 't niet uit.

Wij zijn snelle eters, dus we waren wel tevreden (1 uur 15 min voor 3-gangen), maar kan me voorstellen, dat t voor sommige mensen te snel kan zijn.

Prijsstelling (3 gangen zelf samenstellen a la carte voor 21.75 euro) is zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding voor wat er geserveerd wordt
    Kortom, als we in de buurt zijn, komen we weer langs