1. Gisteren deelgenomen aan het "wine en dine" arrangement in Roermond en het moet gezegd dat dit niet aan onze verwachtingen heeft voldaan: buikspek was niet een toprestaurant waardig en er was duidelijk geen goede afstemming v.w.b. spijzen en dranken (slechts eenmaal rode wijn), maar ook het gebodene bij diverse restaurants was vaak beneden peil. Jammer, en of wij nog een volgende keer deelnemen is nog maar de vraag.
    Trouwens, de ingang van dit sterrenrestaurant is niet erg uitnodigend wanneer het ook de toegang verschaft voor de
    door jongeren gebruikte lokatie rechts van de ingang, terwijl links de entree is voor restaurant One. Al met al, door het gezelschap en zonnige dag, toch nog een geslaagde zondag!

Vorige recensies van osmen27

• Zaterdagavond hebben wij geweldig lekker gegeten in een perfecte ambiance!
    Alles, maar dan ook alles overtrof onze stoutste dromen.
    En, laat ik dat ook maar eens melden:
    "Alle wijnen waren volgens de echte kenners meer dan goed"

Heeft men iets te vieren, schroom dan niet om hier eens naar toe te gaan!!!!!!!!!

• Zaterdag ll. met kennissen uitstekend gegeten.

Het was allemaal meer dan perfect:

Ontvangst, bediening, gerechten, timing van opdiening van gerechten, smaakafwisselingen, creativiteit bij presentaties van de gerechten, die werkelijk uitblonken door inventiviteit.

Gastvrouw had een uitstekende kennis van zaken maar was niet opdringerig. Bedienend personeel was eveneens attent, invoelend en zeer voorkomend.

Een echte aanrader en chapeau!