1. Diverse malen gegeten. Diner lekker, in ieder geval de spareribs. De ossehaaspuntjes waren veel te droog gebakken. Als het druk is op het terras is de bediening daar rampzalig! Wel vriendelijk hoor, maar regelmatig wordt de bestelling niet ingevoerd in de computer, waardoor we de eerste keer onze borrelhapjes niet kregen en het weekend erna onze lunch niet. De lunch is trouwens schandalig duur, 5,50 voor een klein bakje soep met 3 ienie-mini stukjes stokbrood zonder boter. De Scandinavische sanwiches hebben helemaal niets met clubsanwiches te maken, gewoon een lap deeg met allerlei vleeswaren en salade erin gepropt en veel te veel saus. De kip is daarbij ook gewoon een plakje vleeswaar. En dat voor 7,50! Kortom: lunchen zullen wij er zeker niet meer doen, belachelijk veel geld voor een veel te simpel gerechtje met de allergoedkoopste ingredienten.