1. Dan krijg je zo'n unieke kans om iets moois neer te zetten in Terneuzen als snackbar, maar helaas: weer een zaak zonder verse uitjes, koude frieten en verkeerde bestellingen. Dan kom je thuis en heb je ipv friet speciaal een friet met mayo meegekregen en geen frikandel. Dat kan een keer gebeuren, maar geen 3x in een jaar bij dezelfde persoon.
    Ik dacht ik ga het weer eens proberen, maar dit was echt de laatste keer. Erg jammer voor deze gemiste kans. Van deze zaken zijn er wel 13 in een dozijn. Wel positief is dat het personeel vriendelijk is en de zaak mooi schoon.

4,5

1. ;)
    Beste Bianca,

Wij snappen dat het vreselijk vervelend is als je met een verkeerde bestelling thuis komt, helaas gebeurt dat wel eens, en typisch genoeg dan ook bij dezelfde mensen. Dat is heel erg slordig van onze kant, en begrijpen dat je bij thuiskomst minder blij bent om het maar netjes te zeggen ;)
    We zullen het altijd proberen netjes op te lossen als de klant het aangeeft, waar we altijd op hopen, want dan pas kunnen we het netjes afhandelen.
    De koude friet is voor mij echter wel een raadsel, aangezien die direct ingepakt wordt en nooit lang blijft staan.
    Wat de uitjes betreft dan misschien wel goed nieuws ;)...die hebben we sinds een paar weken inderdaad ook vers, daar moeten we u absoluut gelijk in geven...vele malen lekkerder!
    Ook onze friet is sinds een paar weken helemaal in eigen handen gemaakt, we schrobben en snijden ze zelf, wat ook redelijk uniek is in Terneuzen.
    Bij deze dus onze oprechte excuses voor het ongemak, maar hopelijk zien we u nog eens terug.

Met vriendelijke groet,

Richard en Manon