1. Paul van der Hart

Ik had al gezegd dat we hier zeker nog wilden terugkomen, en dat hebben we gedaan.

En ook dit keer was het eten meer dan uitstekend. Vooraf calamari fritti en carpaccio van rund. Mijn calamari waren prachtig fijn gesneden, perfect beslagje, en lekker knisperig gebakken. De carpaccio was prachtig, en ik mocht stiekem meeproeven van de dressing: perfect.

Daarna een fettucine al tonno, een pasta met tonijn als tussengerecht. Mooie balans tussen pasta, saus, olie en tonijn. Heel erg lekker. Als afsluiter de hoofdschotel: garnalenspiesjes: prachtig. Lekker verse garnalen, goed gegrilld, en in een dressing van olie, knoflook en kruiden. Aan de andere kant van de tafel verdween een ossehaas met pepersaus van roze pepers in rap tempo van het bord. De steak was precies zo rood als gewenst was, een kunst die steeds minder koks verstaan.

En alweer kwamen we niet aan een toetje toe. Maar we zullen het blijven proberen.

De koffie hebben we aangevuld met een keuze uit de ruim voorziene grappa-tafel. En ook dit was genieten.

Vorige keer leverde de onbekendheid met deze zaak nog een 9 op, maar nu durven we een ruimhartige 10 uit te delen.

De sfeer was prima, roezemoezig zoals een druk Italiaans restaurant hoort te zijn. De bediening was aangenaam, vriendelijk en hartelijk.

Ja, we zullen hier zeker blijven komen.

Vorige recensies van Paul van der Hart

• Paul van der Hart

Gisteravond de eerste kennismaking met Da Aldo: een succes! Hier komen we zeker vaker.

De opening met de gemengde salade Da Aldo voor twee, met heerlijke knisperverse sla en kruiden, en smakelijke worst en heerlijke inktvis, gevolgd door twee pizza's: de quattro formaggi voor de één en de frutti di mare voor de ander. Ook hier weer knijterverse ingrediënten, een goedgebakken en heerlijke pizza.

Voor deze avond was dit voldoende, maar volgende keer gaan we zeker ook een dessert proberen.

Een absolute aanrader!