1. 1x per jaar geef ik mij over aan een onbedwingbaar verlangen naar de Febo sate kroket. Deze week was het weer zover.. het waren het er 3.. achter elkaar..

Het recept zal waarschijnlijk naast dat van Coca Cola ergens in een kluis liggen.. en wordt enkel van vader op zoon doorgegeven op straffe van ondenkbare kwellingen wanneer er iets van uitlekt.

De bediening was attent, vlot en vriendelijk. Misschien een idee om de bestelling op een andere manier om te roepen als je aan een tafeltje (dus uit het zicht van de toonbank) zit te wachten.

Wat mij opviel ten opzichte van andere etablissementen in dit segment is de veelzijdigheid van het publiek, jong en oud, in pak of in "lompen"...
    Het was een gezellige bedoening, waarbij opviel dat er enkele duiven onbevreesd de schuifdeuren wisten te ontwijken en een febo-graantje konden oppikken. Zij blij en de vloer blijft relatief schoon.

ik kom over een jaar weer terug!