1. Hebben hier begin augustus gegeten. Voorgerecht en hoofdgerecht worden supersnel uitgeserveerd. We krijgen echt het gevoel dat we de tafel weer zo snel mogelijk moesten verlaten voor de volgende gasten. Dit terwijl de zaak nog niet voor 25% bezet was.
    Wij wilden na het hoofdgerecht nog een dessert bestellen, maar kregen met geen enkele mogelijkheid iemand van de bediening aan onze tafel te krijgen. De serveersters waren achter de bar constant met elkaar in gesprek. Ben uiteindelijk naar de bar gelopen om te betalen (dat was ik tenminste van plan), maar je kunt in dit restaurant niet pinnen! Of ik maar even buitenom naar de bank wilde lopen, want daar zat een geldautomaat. Volgens de serveerster was ik werkelijk de eerste gast die het maar vreemd vond dat hier niet gepind kan worden.....
    Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug!

4,7