1. Johannes DM

Korte en realistische impressie van een klaarblijkelijk te hoge verwachting.
    Voor 4 gentlemen gereserveerd. Waar stellen van 2 personen aan een grote tafel zaten, werden wij in een klein hoekje aan een te kleine tafel gepositioneerd.
    Bestelling van 4 x rijsttafel werd opgenomen door een medewerker die zich en passant beriep op het feit dat ondanks de crisis TD nog altijd vol zit. Lucky him. Plezierige interactie met het personeel was er niet en de kwaliteit - voor kenners - van de rijsttafel staat totaal niet in verhouding met de prijs, om maar niet te spreken/schrijven over de hoeveelheid. Voor een topsporter zou de gehele dish voldoen, ons leek de rijsttafel meer voor 4 kabouters. Conclusie, TD is m.i. niet meer een cultverschijnsel, en eea beantwoordde totaal niet aan de verwachtingen. 1e en laatste keer. Jammer, een gemiste kans. Oh ja, het sanitiar is prima, maar voor die test kwamen wij niet.

5,1