1. Wat een prettige afsluiting had moeten worden van een mooie dag in Zeeland werd een fiasco in restaurant de Beuze waar we belachelijk lang op ons hoofdgerecht moesten wachten. Omringd door boze mensen die het wachten kennelijk ook beu waren.
    De pepermolen, beloofd bij de oesters, werd niet gebracht, de zoutmolen vroegen we van een tafel naast ons, waar men hem ook leeg van de bediening had gekregen, het brood in het broodmandje was oud, het bier was warm. Het voorgerecht, de oesters, was lekker.
    Na ruim een uur wachten daarna vroeg ik de rekening van wat we tot dat moment genuttigd hadden, in plaats daarvan verscheen ineens ons hoofdgerecht. Dat hebben we toen maar opgegeten.
    Toen we daarna niet het risico namen op het nagerecht te wachten, of de rekening, maar direct bij de kassa gingen afrekenen werden we onvriendelijk te woord gestaan.
    Erg jammer, nooit weer!